reklama

Ako som varil mačku(fiktívny príbeh zo života našej mačky)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obzerám sa v zrkadle
napínam svaly
niečo tu nesedí
či sa mi marí?

Našiel som vyrážku
nie práve zdravú
doktor mi nariadil
upraviť stravu

Trápenie ustalo
prežil som hnačku
dnes budem na diete
uvarím mačku

Mica je pritulná
slastne si pradie
nesmiem sa zľutovať
prvé je zdravie

Ešte mi zostáva príprava
nadrobno cibuľku pokrájam
škorica,cukor, špáratko
dám si ťa nezbeda na sladko

Mica už násilie šípi
spod gauča odvažne sipí
zaťala pazúr mi do oka
beštia je to divoká

Rozbila remosku z Tesca
ja hlavou do dverí trieskam
nevidiac hľadám múku
obaril som si ruku

Čakám na záchranu
Mica pri miske
dnes budem o hlade
ležať na Jiske

Nehoda?priateľu
doktor mi vraví
neštvi ma doktorko
To z tvojej stravy[/content>

Milan Matejka

Milan Matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec a manžel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu