reklama

Politická(fiktívny príbeh zo života politika)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vravia o mne že som frajerže mám dobrú ranus kamarátmi založil sompolitickú stranuPár mesiacov pred voľbamikaždý deň som v telkehlavne nech mi z toho kvapneniečo riadne veľkéLiberáli?Demokrati?v tom ja nemám jasnonajradšej však na maďarovvykrikujem hlasnoVoľby sme vyhraliživot ma bavíbalia ma na jachteprsnaté babyPotom prišiel vačší frajerso silnejšou ranouEldorado rozdelilimusel som ísť stranouSkončili sa dobré časyvoľby vyhral zasranporaďte si ako chcetena mňa čaká Jadran

Milan Matejka

Milan Matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec a manžel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu